У циљу приближавања својих услуга грађанима, како би на што лакши начин остварили своја основна права, Служба за информационе технологије Градске управе израдила је јединствени информативни флајер, који садржи неопходне податке о свим службама Градске управе.
На флајеру су, такође, приказане и њихове надлежности, укључујући контакт телефоне и mail адресе. Према речима начелника Градске управе Душана Аритоновића, на овај начин, Градска управа жели да помогне грађанима да се брже и лакше снађу, обзиром на бројне надлежности и велики број служби које раде на различитом локацијама. Такође, у току је и обележавање и нумерација нових службених просторија, имајући у виду да су поједине службе издвојене из седишта Градске управе. Укупно је одштампано 5.000 флајера, а грађани их могу преузети у згради Скупштине града, Услужном центру и у свим организационим јединицама Градске управе.
Извор: Градски сајт