Промоција књиге „Позоришни Дирер и други записи“ аутора Александра Милосављевића, позоришног критичара, хроничара и аналитичара била је организована у Дому војске у Врању у оквиру пратећег програма Бориних позоришних дана. Изазвала је пажњу глумаца који су учествовали у разговору на теме које се тичу театра, а које уједно чине и садржину књиге.
– Александар Саша Милосављевић у позоришту јесте или је био готово све: гледалац, критичар, коментатор, драматург, помоћник редитеља у овом или оном виду, директор фирме, управник – речи су редитеља Горчина Стојановића о аутору књиге „Позоришни Дирер и други записи“.
Ова књига састоји се из следећих делова: Есеји, Очима позоришног критичара, Позоришна свакодневица, Записи критичара и Путописне белешке, а неки од текстова су: Хамлетова и Дон Кихотова лудила, Вечно кружење зла, Национално и националистично, У свету забрањеног сећања, Покрет за сва времена, Филозофија паланке. Милосављевић се, између осталог, осврнуо и на реновирање Атељеа 212, које је трајало 7 до 8 година, уместо најављених 7 месеци, а затим прокоментарисао градњу врањског позоришта.
У књижевном остварењу исписаном на 300 страна, аутор је разматрао позоришну ситуацију у Србији, али и у осталим земљама. „Детектујем све као да гледам позоришну представу. У овој држави нико се деценијама не бави културом и позориштем. Истраживање из 90-е године показује да је тада у Београду било 3,5% становништва сталне позоришне публике, а данас их је мање“, рекао је.
Након промоције књиге „Позоришни Дирер и други записи“ Александра Милосављевића, у оквиру пратећег програма Бориних позоришних дана планирана је позоришна представа за децу Снежана у земљи патуљака Пан театра из Београда као и разговор са позоришним редитељем Небојшом Брадићем.