У оквиру пројекта “Унапређење административне ефикасности и делотворности на локалном нивоу”, који спроводи Стална конференција градова и општина уз финансијску подршку немачке развојне сарадње у оквиру ГИЗ пројекта „Подршка реформи јавне управе у Републици Србији”, данас је обуку за службенике Градске управе на тему унапређења комуникационих вештина одржала предавач Наташа Ристић, у присуству представнице СКГО Марије Лукић. У уводном обраћању, начелник Градске управе Душан Аритоновић је подсетио на значај комуникационих вештина и то, како у свакодневном животу, тако и у пословној комуникацији, нарочито када је реч о раду органа јавне управе и комуникацији коју остварују службеници и наши грађани. „У том смислу, у последње време, донети су бројни поџаконски и општи акти, а Градска управа је усвојила и Кодекс професионалне етике службеника и намештеника. Захваљујем се реализаторима овог пројекта. Градска управа ће наставити са едукацијама и унапређењем стручних знања и вештина, односно унапређењем услуга и усавршавањем у свим областима који утичу на боље функционисање Градске управе. Пословна и професионална комуникација утичу на углед Градске управе као јавног сервиса и битно одређују став и мишљење грађана у чијој смо служби. Тежимо ка томе да јачамо однос поверења са корисницима наших услуга и зато ћемо и убудуће радо бити део оваквих активности које професионалне компетенције и квалитет пружених услуга грађанима стављају на виши ниво“, истакао је Аритоновић.
Извор: Сајт града Врања