Караван „Леп Гест“ у Врању – доживите најбоље корисничко искуство и поправите свој LG апарат

Караван „Леп Гест“ компаније LG борави у Врању. Сви власници који имају апарате овог корејског произвођача, који не раде оптимално, могли су данас испред Тржног центра „Зона“ да се информишу, као и да провере стање уређаја.

Сви Врањанци који поседују уређаје компаније LG, купљене након 1. јануара 2018. године којима је истекла редовна гаранција, као и на уређаје који су у гаранцији, и немају било какво физичко оштећење, могу да искористе пролећно лепо време и оду до Тржног центра “Зона“. Тамо их очекују стручни тимови ове одговорне компаније којој су корисници увек на првом месту. Многи од њих то су урадили већ у првим минутима доласка каравана, а на столу за поправку, међу првима нашли су се телевизори и монитори.

Караван „Леп Гест“ организован је са циљем да унапреди корисничко искуство и да промовише заједништво и хуманост, јер ће компанија LG донирати кућне апарате Сигурној кући у Врању.

У случају да апарат не може да буде поправљен све кориснике очекују ваучери.

Овом догађају у Врању присуствовао је и сервис директор ове компаније за регион, Бенџамин Сонг. Представништво компаније основано је у Србији 2005. године и броји 20 запослених.

Посетите караван у Врању, будите део кампање „Леп гест“. Биће ту због вас и у среду 24. маја, а потом се сели у Ниш, затим у Сремску Митровицу, Сомбор и Зрењанин.

Подели: