Михајловићева: Морате да испрљате ципеле на градилишту ако хоћете нешто да изградите

„Када погледате ауто-пут кроз Грделичку клисуру и све што је овде урађено, не можете а да не помислите колико све изгледа величанствено. У питању је траса дуга скоро 27 км, са 33 моста, и није случајно ово најтеже градилиште у Европи. Ту сам да испратим завршетак најважнијег државног пројекта за Србију, јер ако хоћете нешто да урадите, морате и да испраљате ципеле на градилишту – изјавила је јутрос потпредседница Владе и министарка грађевинарства, саобрађаја и инфраструктуре, проф. др Зорана Михајловић.

Она је у укључењу за ТВ Прву, уживо с моста Џемин до у Грделичкој клисури, истакла да се јужни крак Коридора 10 завршава и да је остало да се афалтира још само 1 км.

-Прошле године кроз Грделичку клисуру није било ниједног метра асфалта, а 2014. ништа од овога није ни постојало. Данас је ту импресиван ауто-пут чија изградња је на самом крају. Тамо где је било проблема, решавају се, ништа не стоји. Ради се и по 24 сата, преостали су радови на још пар тачака – санацији косине, изградњи магистралног пута и уређењу тунела, како би све било завршено по плану – рекла је она.

Михајловићева је додала да је очекивала разне коментаре због пресељења Министарства у Грделичку клисуру, али да сматра да је било важно доћи и заједно са извођачима радова, инвеститором и надзором обићи градилишта и донети битне одлуке.

-Ништа спектакуларно није другачије од нашег посла у Београду, само смо се географски изместили, јер је то рационалније и ефикасније. За ових неколико година показала сам да нисам салонски министар и да сам често на терену. Обилазим радове, имам редовне састанке са извођачима и инвеститором, као и са представницима општина у овом делу Србије, састаћу се и са директором Светске банке и отићи у ноћни обилазак радова. Држава издваја велики новац за изградњу Коридора 10 и важно је да смо ту сада када се пројекат завршава – казала је Михајловићева.

Потпредседница Владе Србије закључила је да је најважније да ауто-пут буде безбедан и квалитетно урађен и да неће бити пуштен у саобраћај док инвеститор „Коридори Србије“ не буду дали дозволу да је све сигурно и безбедно.

Подели: