У нашу редакцију стигло је саопштење врањског предузећа „Комрад“ које преносимо у целости:
-Поводом писања портала Инфо Врањске и текстова „За заразу је довољан и КОМРАД“ и „Комрад и Паркинг сервис НE MAPE за ванредно стање“ обавештавамо јавност да новинари поменутог медија нису били објективни и да шире дезинформације када је у питању рад ЈКП „Комрад“ Врање:
ЈКП „Комрад“ Врање се понаша у складу са новонасталом ситуацијом ванредног стања које је уведено поводом спречавања ширења заразе корона вирусом (Covid-19). Наиме, још пре увођења ванредног стања, први у Србији, кренули смо са прањем и дезинфекцијом улица како би предупредили ширење заразе. Такође, нашим корисницима који нису на време измирили рачуне за комуналне услуге слали смо опомене до 13. марта 2020. године, а утужења до 10. марта, што можемо и доказати.
Међутим, поједини медији шире дезинформације, сеју страх, панику и узбуњују јавност кад је у питању хигијена града, као и права грађана која смо ми „нарушили“ слањем опомена. Ванредно стање је дефинисано Уставом као посебна околност у којој јавна опасност угрожава опстанак државе и грађана“ у овом случају пандемија против које се запослени у „Комраду“ боре свим расположивим средствима како би заштитили грађане Врања од потенцијалне заразе вирусом.
Веома је битно да се у периоду ванредног стања и ширења епидемије професионално извештава и да се поштује Кодекс новинара, а не да се позива на „неименоване изворе“ и гласине. Грађанима Врања, поред напора медицинског особља, снага безбедности и комуналних радника, кључну улогу за сузбијање епидемије имају и медији који их правовремено и тачно информишу.
Сви запослени ЈКП „Комрад“ ће бити на услузи грађанима без обзира да ли је стање редовно или ванредно и трудиће се да професионално пружају услуге за које су задужени- каже се у саопштењу предузећа „Комрад“ које је потписао директор Зоран Димитријевић.