Филиповић: Уз помоћ дигиталног маркетинга промовишемо туризам Врања

Са циљем да се истакне важност примене ИТ решења у промоцији туристичких потенцијала, а сходно пандемији коронавируса на чијем је удару био туризам, Туристичка организација Града Врања организовала је презентацију пројекта „Виртуелни обилазак Врања“.

-Ово је била још једна година на чијем је удару био превасходно туризам, тако да смо ми били принуђени да изађемо из оквира класичног туризма и да се фокусирамо на дигитални туризам – рекао је директор Туристичке организације Стефан Филиповић.

По речима Филиповића, на овој презентацији приказан је верски и културно – историјски садржај који Град Врање има у својој понуди, који може изаћи на тржишту и понудити туристима.

Сам пројекат представља дигитални маркетинг и комплетну слику Града Врања, Градске општине Врањска Бања и бисера југа Србије – Бесне кобиле.  Самом виртуелном туром може се доћи до информација које град туристима може да понуди. Ово је вид борбе на основу тренутне епидемиолошке ситуације  са којом се  глобално цела планета бори и сусреће. На адекватан начин приступамо тој борби и ово је  наш ударац да кроз дигитални маркетинг и туризам промовишемо град и на тај начин привлачимо домаће и стране туристе. Презентација пројекта „Виртуелни обилазак Врања“ од данас се налази на сајту Туристичке организације Града Врања на српском и енглеском језику – рекао је  Филиповић.

Пројекат је подржало Министарство трговине, туризма и телекомуникација Републике Србије. Укупна вредност пројекта је 860.000 динара.

 

Подели: