Компанија LG Electronics покреће кампању „Lep Gest“ у пет градова у Србији, од 23. маја до 14. јуна, са циљем да унапреди корисничко искуство, али и да промовише оно што је свима нама увек неопходно – заједништво и хуманост!
Током трајања кампање, власници оних LG уређаја који не раде оптимално, моћи ће да провере стање апарата са LG стручним тимом.
„Lep Gest“ караван ће бити у Врању 23. и 24. маја испред Тржног центра „Зона“ (Булевар Николе Тесле 20), а сви заинтересовани власници LG уређаја који желе да провере исправност истих, треба да се јаве на телефон корисничке службе 011/36 30 500, провере да ли испуњавају услове и закажу термин за преглед својих ТВ и АВ апарата, беле технике или монитора. Ово се односи на оне LG уређаје купљене након 01. јануара 2018. којима је истекла редовна гаранција, као и на уређаје који су у гаранцији, и немају било какво физичко оштећење.
Уређаје мањих димензија (на пример АВ, монитор, телевизор до 42 инча) власници могу донети на LG штанд, а у случају производа великих димензија, стручни тим ће доћи на кућну адресу. Уколико се установи да је уређај могуће поправити, исти ће бити поправљен потпуно бесплатно. Међутим, уколико се покаже да поправка није могућа, компанија LG ће обезбедити корисницима ваучер за попуст на нову куповину, у износу од 50 евра у динарској противвредности.
Осим провере исправности уређаја, у оквиру кампање „Lep Gest“, грађани ће моћи да поделе примере својих лепих гестова на друштвеним мрежама коришћењем #LGLEPGEST, док ће компанија LG донирати кућне апарате сигурној кући у Врању.